"Vyuziti" pameti

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Srpen 11 21:32:52 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 08:51:12PM +0200, Faltynek Pavel wrote:

> Zapnu pocitac a jdu pryc. "Vyuziti pameti" (Treba RSS, nebo udaje z free)
> jsou zhruba na 10%. Kdyz za 8 hodin prijdu (parkrat jsem se pripojil pres
> SSH) jsou cisla z tech samych zdroju 9x vetsi. Zadne Xy, zadne slozite
> programy, zadne nVidia ovladace...

Ptal jsem se vás, odkud máte těch číslo 90 procent. Jestli je to hodnota,
kterou free ukazuje ve sloupci used v prvním řádku, pak musíte počítat
s tím, že je do toho započítána i cache a buffery (poslední dva sloupce).
Zajímá-li vás jen paměť využitá procesy, použijte hodnoty v druhém řádku.
Až nám odpovíte, kde přesně jste vzal těch 90 procent, můžeme se začít
bavit o tom, co to přesně znamená.

                                                          Michal Kubeček