Jine LDFLAGS pro staticke linkovani?

Pondělí Srpen 11 21:10:24 CEST 2003

On Mon, 11 Aug 2003, Jan Kasprzak wrote:

> : Obavam se, ze to by problem neresilo, jedine ze by byla libX11
> : naprogramovana zpusobem:
> : [...]
> : Volani libpthread jsou totiz v libX11 rozeseta po vsech moznych mistech.
> :
> 	Jenze treba to tak je - podivam se jeste do zdrojaku, az se mi
> podari je stahnout a rozbalit.

No, neni. S tim, ze jsou ta volani vsude mozne po libX11 jsem to trochu
prehnal. Primo (pres makra xthread_*) jsou jen asi ve dvou modulech:
jeden je zrovna ten XlibInt.c, kde se v konecnem dusledku pouziva pouze
pthread_equal(), a druhy je locking.c, kde je definovana funkce
_XLockDisplay(), pres kterou to delaji vsichni ostatni.