Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Jiri K. kacirekjiri na tiscali.cz
Pondělí Srpen 11 22:27:12 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "Michal Kubecek" <mike na mk-sys.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, August 11, 2003 2:32 PM
Subject: Re: Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

> Ukažte mi, prosím, kde jsem napsal, že se ten bug nemá dohledat a opravit.
> Pouze jsem si dovolil upozornit, že logování se do KDE pod rootem je
> z bezpečnostního hlediska velmi rizikovou záležitostí. A proto by měl
> tazatel především přestat takové věci dělat.
>
>                                                        Michal Kubeček

Tak a ted jste me, jako zacatecnika zadajiciho o pomoc skutecne dopalil!!!
Myslite si ze pod uzivatele root lezu jen tak? NE! Lezu tam proto, abych
moch udelat veci ktere nemuzu udelat s normalnim uzivatelem. Myslite si ze
jsem chtel odpovedet takto? To v zadnem pripade. Na pocitaci pracuji jen ja
a je mi u dupky, jestli neco zmrvim. A laskave, jestli mi chcete pomoci,
venujte tematu, ma stanoveny smer. Dekiji velice