Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Srpen 11 22:53:21 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 10:27:12PM +0200, Jiri K. wrote:

> Tak a ted jste me, jako zacatecnika zadajiciho o pomoc skutecne dopalil!!!
> Myslite si ze pod uzivatele root lezu jen tak? NE! Lezu tam proto, abych
> moch udelat veci ktere nemuzu udelat s normalnim uzivatelem. Myslite si ze
> jsem chtel odpovedet takto? To v zadnem pripade. Na pocitaci pracuji jen ja
> a je mi u dupky, jestli neco zmrvim. A laskave, jestli mi chcete pomoci,
> venujte tematu, ma stanoveny smer. Dekiji velice

Řečeno slovy klasika: "Tato diskuse byla zcela zbytečná. Zapomeňte,
prosím, že jste se mne na něco ptal a že jsem vám něco odpovídal."
Ještě názorněji: "komu není rady, tomu není pomoci". Dopalujte se,
na koho uznáte za vhodné. Pokud vás ale mé dobře míněné rady dopalují,
budu si pro příště pamatovat, že vám raději radit nemám.

Pokud byste však o problematice chtěl aspoň trochu přemýšlet, zkuste
schválně vymyslet jeden jediný příklad praktické situace, na jejíž
řešení se opravdu potřebujete nalogovat do KDE jako root.

                                                       Michal Kubeček