Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

mkaspar na it-media.cz mkaspar na it-media.cz
Úterý Srpen 12 08:39:13 CEST 2003

On Mon, Aug 11, 2003 at 11:55:55PM +0200, Petr Vileta wrote:
> Pane, neda mi to, abych nevstoupil do diskuze. Jsem IT profik (pres wokna) a
> s linuxem jsem zacal asi pred rokem. Protoze jsem profik a programator,
> snazim se samozrejme co nejvic pracovat v textmode a naucit se pouzivat
> prikazy z commandline a konfiguraci pomoci rucni editace prislusnych fajlu,
> ale stejne mam tendenci, pokud mam na jednu vec reseni v textmode a v GUI,
> tak pouzit to GUI. Napriklad potrebuji prekonfigurovat virtualni webservery.
> Muzu rucne editovat httpd.conf a take to delam, pokud jde o maly zasah, ale
> [...]

Nebudo to rozpitvávat podrobně (to už udělali jiní), pouze se to pokusím
shrnout. Není nutné logovat se jako root, abyste mohl použít GUI
konfigurační nástroje. To je zlozvyk z Windows, kterého Vám (a ostatním)
autor první odpovědi dal možnost se zbavit.

--
Michal Kašpar