Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

t42d t42d na centrum.cz
Úterý Srpen 12 08:49:23 CEST 2003

> Není nutné logovat se jako root, abyste mohl použít GUI
> konfigurační nástroje. To je zlozvyk z Windows, kterého Vám (a ostatním)
> autor první odpovědi dal možnost se zbavit.

Jsem taky zacatecnik a rad si to chci trochu srovnat v hlave. Mam mdk 9.0,
pouzivam KDE. Kdyz potrebuji neco konfigurovat, otevru si Ovladaci centrum
Mandrake, ono se me to zepta na heslo root, ja se jako root zaloguji a
udelam co potrebuji. Pritom jsem ovsem porad prihlaseny i jako bezny user
(kez by toto umely WXPp...;-)
Je to tak spravne, nebo to mam delat jeste jinak?

Tom Klicnik