Orezava roura vystup?

Úterý Srpen 12 09:53:12 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 09:35:18AM +0200, Robert Vojta wrote:

>   Nezkoumal jsem to podrobne, ale zda se mi to jako principialni
> nesmysl. Kdyz chci neco poslat do roury, tak predpokladam, ze
> terminal je siroky tak jak potrebuju a poslu tam _vse_ (*) a cilovy
> program at se s tim vyporada jak chce.
>
>   (*) Pokud mu samozrejme nekde nereknu, ze tam vse nechci ...
>
>   Jak jinak vysvetlite, ze kdyz mam treba COLUMNS=80, provedu `ps |
> less`, tak vidim vystup ps na celou sirku (less tomu akorat zalame
> radky).

Trosku som pozadu. Takto sa 'ps' spraval urcite aspon 2 roky spat.
Odvtedy pouzivam prepinac '-w' takze som si nevsimol, kedy sa jeho
spravanie zmenilo.

Trosku som sa pohrabal na Internete, aby bolo jasne, ze nie len ja si to
tak pamatam.

http://www.geocrawler.com/archives/3/151/2002/11/50/10261934/

V tomto pripade ide o BSD, tam tusim GNU ps nepouzivaju.

Vsetko sa meni, len mi to nesledujeme. :)