"Vyuziti" pameti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Srpen 12 10:40:00 CEST 2003

On Út, 2003-08-12 at 08:31, Karel Zak wrote:

>  Vy jste si tu pamet kupoval pro to, aby se nepouzivala?

ne. Kupoval jsem ji proto, abych omezil swapovani.

> IMHO uplne vyuziti pameti je to nejlepsi co muze OS udelat.

ano, kdyz tam nakesuje soubory. Ale me by zajimalo vyuziti pameti
programy, abych na tom apletu videl, kdy uz bych mel pridat dalsi RAM,
aby se nezacalo swapovat. Chapete?

>  Dulezite je jak a za jakych okolnosti a na co ji pouziva.

No prave. Podle me by bylo vhodnejsi, aby graficka udelatka ukazovala
pamet zabranou procesy (RSS) a ne celkove vyuziti RAM, ktere (jak
pisete) u spravneho OSu je porad 100%.

Petr