"Vyuziti" pameti

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 12 11:03:04 CEST 2003

> Ak chcete zakazat swapovanie, zruste swap. Na mojom NB som to tak
> urobil. Mam tam dost pamate, aby mi bezali aplikacie, ktore potrebujem a
> cast pamate bola vyuzita na cache. Keby som chcel spustit nieco vacsie,
> tak cache proste zmensi.

  Jenze to muze byt problem. Ja pouzivam swap take hlavne jako zachrannou
sit - kdyz je nahodou potreba hodne pameti, tak se pouzije swap.

  Bud se da koukat na druhy radek vystupu free (jak tu nekdo prede mnou
naznacil), nebo na obsazeni swapu a jeste lepe na to, jak moc se se swapem
pracuje (nejlepe neco jako vmstat 5 a koukat na sloupecky si a so).

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----