"Vyuziti" pameti

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Srpen 12 11:10:42 CEST 2003

On Út, 2003-08-12 at 11:03, Michal Kara wrote:

>   Bud se da koukat na druhy radek vystupu free (jak tu nekdo prede mnou
> naznacil),

to jsem psal ja.

Ja jsem do diskuse pridal jen zminku o tom, ze applet GNOME "Sledovani
Systemu" ukazuje prvni radek 'free' a ze ja bych osobne
navrhoval/doporucoval, aby tento (i jine programy) pouzivaly (treba i
volitelne) spis druhy radek 'free' (tj. ocistene o buffers/cache).

Porad cekam, ze mi budto nekdo rekne "OK, to je dobrej napad, napis to
autorovi toho appletu", anebo "ne, to je blbost, protoze 1)..., 2)...,
3)...".

Moje reseni by krom jineho mohlo i treba uklidnit BFU, kteri muzou byt
prekvapeni 100% vyuzitim RAM, ktere dnesni nastroje ukazuji.

Zatim jsem se ale dockal jen rad typu "swapovani je zdrave, ale klidne
si ho zakaz".

Petr