Vratenie spamu...

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Srpen 12 12:00:24 CEST 2003

	Jenze po DATA a tecce jste SPAM neodmitnul, ale naopak cely
prijal a maximalne udelate MDA do /dev/null - neni to neco jineho?

> : >     Ideální by bylo řešit spamy přes nějaké obskurní věci typu
> : > "rozpadající se spojení", "pomalá linka" apod (viz článek na
> : > undergroundu několik měsíců zpátky).
> :
> : 	A nechat si ten mail posilat dokolecka... - fakt ftipne...:-(
>
>    Ale pochopte, slušný MTA (u správce spamujícího server) to
> po nějaké
> době vrátí odesilateli, pokud se to nepovede, tak správci
> serveru, toho
> to bude otravovat a pokud ho to bude otravovat hodně, tak s tím něco
> udělá...

	Jenze Vase prerekvizita neplati - pisete slusny MTA - uz jste
videl stredni spamery (ne lamy), aby pouzivaly slusne MTA? Zrovna minuly
tyden jsem resil pripad konkretni IP adresy z atti.com, kdy dotycny
posilal furt stejny spam na adresu, a ackoli pokazde uz u vyjednavani
spojeni dostal kod 550, neodradilo ho to, aby denne nezkusil to same asi
tak 10000x... (v prubehu nekolika dnu, pak dal na 3 pokoj a pak se zase
rozjel) Jedine reseni v tomto pripade bylo kompletni zablokovani IP -
jenze je to zrejme nejaka kabelovka ci co s kradeni IP adres umi...
(takze bojujeme vzajemne dale)

>    Když na spamy vyhradím nějaké 2Kb/sec, tak mne to linku
> žrát nebude.

	A jak vite, ze dalsi mail z toho slusneho MTA je opet SPAM?
Chapu, co chcete resit, rikam ale, ze soucasnym SMTP ci ESMTP to resit
nelze...