Vratenie spamu...

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Srpen 12 11:58:46 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 11:21:03 +0200, Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Pri tom vyjednavani je nutno uvest Mail from: - tomuto... -
> From: v "datove casti" mailu bych skutecne neveril...
> Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)             FoNet, spol. s r. o.

Ano, skutečně jsem měl na mysli hlavičku From:, které věřit nelze a
obálku "mail from:", které věřit lze a kterou lze úspěšně použít pro
likvidaci spamu ještě před jeho přijetím.

Obálka se dá ještě vyzobat z hlaviček Received: včetně IP adresy, ale
pokud je spojení již uzavřeno, nedá se zpravidla dělat už nic kromě
poslání stížnosti providerovi této adresy.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz