KT400 zvuk

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Srpen 12 12:49:45 CEST 2003

Zdravim,

nema tu nekdo desku s KT400 a dobre rozjetou integrovanou zvukovkou? Ja
jsem mival SB Live 5.1 a po prechodu na tu integrovanou mi to samo
nenatahne modul via82cxxx_audio (i kdyz ho mam uvedeny v modules) a kdyz
ho pak natahnu rucne (a rucne spustim esd), tak zvuk pak hraje dost
potichu a v "Ovladani hlasitosti" v GNOME mam jen jeden potenciometr -
naprosto chybi ovladani citlivosti vsech moznych vstupu (Line, Mic, Aux,
CD). Chybi mi jeste nejake dalsi moduly? Co ten ACL650 (nebo jak se
jmenuje ten 5.1 enkoder/dekoder na boardu), potrebuje taky nejaky modul?

jadro mam 2.4.21 z debianu.

Petr