Vratenie spamu...

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Úterý Srpen 12 14:24:23 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 11:05:16AM +0000, Ing. Pavel Janousek wrote:

> 	Ja jsem to cetl, ne mozna na UG, princip je hezky, ale jednak
> tato funkcionalita neni (Bohu diky) na strane bezneho prijemcova MTA
> zatim implementovana, jednak dotycnou problematiky dle meho nazoru resi
> natolik povrchne, ze zabyvat se touto cestou je mrhanim sil...

Mate nekdo nejakou zkusenost s greylistingem,
	http://projects.puremagic.com/greylisting/
? Vyhoda je v tom, ze spojeni je zavreno hned po odpovedi na RCPT TO
a odpada parsovani obsahu. To se da koneckoncu udelat vzdy pozdeji, na
tech, kteri pokud o doruceni zopakuji.

Poznamenam, ze se mi ta hodina jako uvodni zpozdeni jevi hodne a ze
bych klidne pouzil par minut.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.