Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota

Jiri K. kacirekjiri na tiscali.cz
Úterý Srpen 12 21:31:02 CEST 2003

Predem se omlouvam , za mou neobjektivni otazku. Dale
bych se chtel omluvit panu Kubeckovi, za mou neobjektivni
odpoved, ale jako zacatecnik, nevim co je to prikaz su,
v konzoli neznam moc prikazu, proto ji zatim nepouzivam a uz vubec
neznam problematiku bespecnosti pouzivani grafickych
prostredi jako je KDE. Proto kdyz odpoved znela
----Začal bych tím, že se nebudete do KDE přihlašovat jako root... :-)
povazoval jsem to za to, ze si ze me dela pan Kubecek legraci a reagoval
predesleym prispevkem a o to hur kdyz jsem mel spatnou naladu...

Re: robert vojta

>Vas puvodni dotaz
>porusil hned nekolik bodu Meta-FAQ, ktere jste dozajista cetl.

necetl, ani nemam v umzslu cist.

>Jiz to tu nekdo zminoval. Nejede mi auto, co s tim? Poradite? Dost
>tezko, pokud vam nepodam vice relevantnich informaci. Co mate
>treba za distribuci? Verzi? Co mate za mys? Jak ji mate
>nastavenou? Atd..

Souhlasim, mel jsem to uvest pecliveji, ale co kdzy se jedna o beznou
 rutynu?
---Ano pane X, tohle se stava velice casto, staci opravit soubor.sou...

>zadna znamka ochoty neco vyhledat

Jak to muzete vedet? Neni to pravda hledal jsem...

>pouziti znaku !!!!

jdete s tim laskave nekde...

>  Nechcete se izolovat od sveta? Mozna by vam bylo lepe ...

Nechapu duvod...

>  Nemyslim si, ale ona zminovana rada je radou nad zlato, pockejte az
>si zrusite system, potom si muzeme popovidat.

Linux mam jen zkusebne, jinak delam vse duleyite ve windowsech...

>  Trochu slusneji by urcite nezaskodilo. Kazdopadne kazdy kdo by vam
>chtel poradit to ted urcite neudela ...

to verim, presla me chut...

Jiri K.