Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota

Robert Vojta robert na v0jta.net
Úterý Srpen 12 22:06:01 CEST 2003

JK> necetl, ani nemam v umzslu cist.

  To je takova mala verejna poprava :)

JK> Souhlasim, mel jsem to uvest pecliveji, ale co kdzy se jedna o beznou
JK> rutynu?
JK> ---Ano pane X, tohle se stava velice casto, staci opravit soubor.sou...

  Je mnoho distribuci, verzi, apod. takze se dost tezko odhaduje,
kterou zrovna mate. Kdyz se radite ve Windowsech, dozajista si
sdelujete zda-li mate Windows 2000, Windows XP, Windows 98, sevice
pack 1, 2, 3, 4, atd. Kristalovou kouli nikdo nema ...

JK> Jak to muzete vedet? Neni to pravda hledal jsem...

  Pokud ano, tak se omlouvam, ale vetsinou je pravda opakem.

JK> jdete s tim laskave nekde...

  Viz. Meta-FAQ ... Je to sice o predmetech zprav, ale da se to
aplikovat i zbytek zpravy ...

JK> Linux mam jen zkusebne, jinak delam vse duleyite ve windowsech...

  Mate pripojene oddily z Windowsu? Pokud ano, tak ja jen, aby
se to vase lehkomyslnost neprenesla jeste na jiny oddil kde mate ony
dulezite veci ...

--
Robert Vojta