Funguje Esddsp a KDE(zvuk po LAN)?

Pete peter_andre na centrum.cz
Úterý Srpen 12 23:03:50 CEST 2003

Dobrý den

děkuji za odpvěď. Podle vaší rady jsem na terminálu rozchodil esd a
získal příslušnou hlášku. Bohužel esddsp (které se v Mandrake naštěstí
nachází) mě po příkazu esddsp -s 192.168.0.2:5001 xine sice naběhlo, ale
port /dev/dsp nepřesměrovalo. To samé když jsem ho zkoušel stejný postup
s příkazem startkde. Vždy si to pohotově našlo soubor /dev/dsp na
servru:-(

Ani příkaz esdplay -s user:5001 KDE_Logout.wav nevyvolal žádnou akci...

Xmms jsem nezkoušel, ale mohu tak učinit. Spíše používám Noautun..

Díky...