Funguje Esddsp a KDE(zvuk po LAN)?

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Srpen 11 21:37:33 CEST 2003

pcc> Děkuji za odpověď,
pcc> používám arts zatím pouze lokálně...
pcc> 1)Tzn, jestli to dobře chápu je možné nastartovat arts na terminálu a
pcc> nějak přesměrovat zvuk z Kde běžících na servru na něj?
pcc> 2)Můžu na něj přesměrovat i zvuk z aplikací jako je Xine spoštěných z
pcc> KDE běžících na servru?

pcc> Prosím o radu jak arts nastavit aby toto plnil alspoň ve formě odkazů
pcc> na man.

Dobry vecer,
  ja arts nepouzivam, ale kdysi jsem takto pracoval s ESD, ktery to
umi (nekdo tu zminoval, ze ne). Poradim Vam jak to udelat s ESD ...
Na masine, na ktere chcete prehravat zvuk musite pustit esd, ktery
pouziva tcp/ip sockety a je public (vice viz man esd). Neboli staci
pustit ...

  `esd -d /dev/dsp -tcp -public -port xyz'

  ... potom by se Vam mela objevit hlaska typu using device /dev/dsp,
accepting connections on port xyz. Jelikoz tu Xine nemam, tak zbytek
ukazu treba na XMMS ...

  * Nastaveni -> Audio I/O Pluginy
  * [ Vystupni plugin ]
  * Vybrat eSound vystupni plugin
  * [ Konfigurovat ]
  * Zaskrtnout pouzit vzdaleny pocitac, vyplnit hostitele nazvem
    stroje na kterem jste pustil esd, vyplnit port xyz
  * Zacit prehravat a zvuk bude hrat tam, kde bezi ESD daemon a ne
    pocitac, na kterem bezi XMMS

BTW jeste kdysi jsem videl aplikaci `esddsp`, ktera se pouzivala
nasledujicim zpusobem `esddsp xmms` a nemuselo se v xmms (a jinych
aplikacich) nic konfigurovat a ono to "odchytilo pouziti /dev/dsp" a
predalo to ESD ... Ted to apt-cache search nenachazi, tak uz to asi
neni soucasti balicku s esd ...

--
Robert Vojta