CVS

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Srpen 13 10:56:33 CEST 2003

Peter Mann wrote:
: On Wed, Aug 13, 2003 at 10:31:55AM +0200, Karel Zak wrote:
: >  Budme uprimni. CVS je jednim z nejvice pouzivanych a zaroven jednim z
: >  nejvice nedodelanych software.
:
: cital som, ze vela vyvojarov prechadza na subversion ... ma s tym niekto
: skusenosti?
:
	Ja jsem subversion zkousel - sice na nicem velkem, ale funguje mi to.
Navic se mi cela filosofie toho systemu libi daleko vic nez u CVS:

- nezalezi na binarnich a textovych souborech; vse je binarni, nereknete-li
	jinak
- zmizela ta nesmyslna rozvetvena cisla revizi jednotlivych souboru, je jen
	jedna celociselna revize cele repository
- napad s tim, ze branch nebo tag je vlastne copy, je proste genialni
- nejsou tam problemy ani s prejmenovanim souboru/adresare, ani se smazanim
	souboru a o dve revize dal s jeho opetnym pridanim (no more Attic/).

	Nevyhody:

- cvs2svn se velmi tezko kompiluje, navic funguje jen na linearni cvs
	repository.
- SourceForge zatim svn nepodporuje
- nenasel jsem zadny verejny svn server (chystam se zprovoznit na linux.cz,
	ale ma to zavislosti na uplne poslednim Apache a podobne, navic
	jeste nemam jasno v tom jak udelat pristupova prava).
- je to ve vyvoji, takze nektere veci jeste nejsou hotove a dlouho nebudou
	(svn blame - obdoba cvs annotate), nevidel jsem webovy front-end
	ve stylu cvsweb.cgi (i kdyz svn samo pouziva WebDAV, takze jednoduchy
	front-end je uz primo v tom mod_dav_svn).

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |