CVS

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Srpen 13 11:11:46 CEST 2003

On Wed, Aug 13, 2003 at 10:56:33AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> Peter Mann wrote:
> : On Wed, Aug 13, 2003 at 10:31:55AM +0200, Karel Zak wrote:
> : >  Budme uprimni. CVS je jednim z nejvice pouzivanych a zaroven jednim z
> : >  nejvice nedodelanych software.
> :
> : cital som, ze vela vyvojarov prechadza na subversion ... ma s tym niekto
> : skusenosti?
> :
> 	Ja jsem subversion zkousel - sice na nicem velkem, ale funguje mi to.
> Navic se mi cela filosofie toho systemu libi daleko vic nez u CVS:

 Dik za informace. Mozna jeste:
    - na jake urovni je administrace uzivatelu (vzdalene pomoci
      klienta bez nutnosti neco nekde editovat na serveru)?
    - nastavovani prav (existuji zde skupiny?) a jaka je moznost oddelit
      jednotlive projekty jsouci na jednom serveru? (veci jako maintainer
      projektu, admin pro vsechny projekty, maintaineri casti kodu
      apod.)
    - pro jake OS existuje klient (nebo je klientem vse co podporuje
      WebDav)?
    - ma to nejakou rozumnou web stranku, nasel jsem http://subversion.tigris.org/
      tam, ale neni zadna dokumentace...

 Dik,