CVS

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Srpen 13 12:45:03 CEST 2003

Karel Zak wrote:
: On Wed, Aug 13, 2003 at 10:56:33AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > Peter Mann wrote:
: > : On Wed, Aug 13, 2003 at 10:31:55AM +0200, Karel Zak wrote:
: > : >  Budme uprimni. CVS je jednim z nejvice pouzivanych a zaroven jednim z
: > : >  nejvice nedodelanych software.
: > :
: > : cital som, ze vela vyvojarov prechadza na subversion ... ma s tym niekto
: > : skusenosti?
: > :
: > 	Ja jsem subversion zkousel - sice na nicem velkem, ale funguje mi to.
: > Navic se mi cela filosofie toho systemu libi daleko vic nez u CVS:
:
:  Dik za informace. Mozna jeste:
:     - na jake urovni je administrace uzivatelu (vzdalene pomoci
:       klienta bez nutnosti neco nekde editovat na serveru)?

	Jsou tri zpusoby pristupu - jednak pres repository
primo na disku (pak musite mit UNIXova prava k souborum repository),
nebo pres WebDav, pak se prava ridi pomoci prostredku Apache
(cili treba .htaccess a podobne), nebo pres svn-demona. Tam jsem prava
jeste nezkoumal.

:     - nastavovani prav (existuji zde skupiny?) a jaka je moznost oddelit
:       jednotlive projekty jsouci na jednom serveru? (veci jako maintainer
:       projektu, admin pro vsechny projekty, maintaineri casti kodu
:       apod.)

	Asi nejjednodussi je mit vzdaleny pristup pres HTTP[s] a autentizaci
a prava resit prostredky Apache.

:     - pro jake OS existuje klient (nebo je klientem vse co podporuje
:       WebDav)?

	Pro cteni ano, vse co umi WebDAV. Pro zapis nevim, ale jsou k dispozici
zdrojaky, takze na POSIXove systemy by nemel byt problem portovat.

:     - ma to nejakou rozumnou web stranku, nasel jsem http://subversion.tigris.org/
:       tam, ale neni zadna dokumentace...

	Ale jo, hledej odkaz na SVN Book (vede nekam na
http://svnbook.red-bean.com/html-chunk/). Pripadne muzu poskytnout
.pdb soubor pro Plucker.

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |