2 sitove karty Ovislink II

Leo Hadacz leo.hadacz na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 14 00:29:17 CEST 2003

Zdravim,

tak jsem pro ucely testovani vyhodil tu fungujici kartu. Ta
nefungujici porad nefungovala. Taky jsem ji vytahnul, abych zjistil,
co je tam za cip: RTL8139D. To posledni pismenko je dulezite, ve vsech
ovladacich, co jsem videl, je totiz jen C, prip. C+. Ta fungujici
karta tam ma B. Uz jsem planoval, jak co nejlevneji sehnat nejakou
jinou sitovku, ale zase jsem to smontoval, tak jak to bylo, no a ono
to zacalo samo od sebe fungovat. Uz to zadne "Unknown device" nehlasi
a funguje na to 8139too. lspci rika:

00:0b.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd.
  RTL-8139/8139C/8139C+ (rev 10)
        Subsystem: OVISLINK Corp. LFE-8139ATX

Divne.

Ale jeste bych se chtel zeptat, jak mohu zarucit, ze ta jedna karta
bude vzdy eth0 a ta druha eth1? Kdesi jsem se docetl, ze prirazeni by
se melo delat podle MAC adresy. Ale co kdybych to chtel zrovna naopak?
Parametry do modules.conf? Pokud jo, jake?

Leo