2 sitove karty Ovislink II

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 14 01:58:25 CEST 2003

> Ale jeste bych se chtel zeptat, jak mohu zarucit, ze ta jedna karta bude
> vzdy eth0 a ta druha eth1? Kdesi jsem se docetl, ze prirazeni by se melo
> delat podle MAC adresy. Ale co kdybych to chtel zrovna naopak? Parametry
> do modules.conf? Pokud jo, jake?

V pripade, ze ty sitovky maji jiny ovladac, tak je to snadne, cisla se
prideluji podle poradi nacteni tech modulu. Pokud jsou to sitovky ovladane
stejnym modulem, tak tam asi rozhoduje poloha v PCI slotu ci pridelene IRQ
apod. Tedy mozna v nekterych pripadech bude mozne to ovlivnit nekde v
Biosu nebo fyzickym prohozenim tech karet.

-- Honza Houstek