Instalace RH9 - ukonci se pri badblocku

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Čtvrtek Srpen 14 11:25:36 CEST 2003

> Jen pripominam ze puvodni dotaz znel zda neni nejaky prepinac v RH9
> instalaci ktery by tohle chovani instalatoru 'nesvepravny uzivatel'
> eliminoval. Doufam ze z toho nevznikne flame zastancu a odpurcu pouzivani
> disku s badblockem... :-)

Jen připomínám, že odpověď (i když ne zrovna ideální) tu už
proběhla - já mám zase výhrady k formátování, které zabírá
automaticky 5% prostoru jako rezervu pro root-a. Jednak to dělá
dost velké plýtvání (5 GiB u 100 GiB svazku), druhak je to někdy
zbytečné (např. kořenový svazek nebo /usr svazek není přístupný
pro zápis nikomu jinému).
Takže si disk rozdělím (v instalátoru) a formátování udělám
ručně na druhé textové konzoli. Není to úplně pohodlné, ale zase
není potřeba restart.

Dtto pro formátování s badblock.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz