Instalace RH9 - ukonci se pri badblocku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 14 14:08:35 CEST 2003

On Thu, 14 Aug 2003, Zdenek Pizl wrote:

> chapu co chcete, ale nerozumim tomu :) Podle meho anaconda takovy prepinac
> nema. Ono to vyplyva z logiky veci. Proste, kdyz zaskrtnete badblock-check,
> tak Vas to nepusti dal, pokud nejake spatne najde. Pro ozrejmeni se podivejte

No nema, je to tak. Ale logicke mi to tedy neprijde. Navolim instalaci,
vyberu baliky a zacne se delat format a slus - muzu to akorat rebootnout.
Kdyz uz si mysli ze tedy takovou nezodpovednost neudela, mel by mi umoznit
aspon 'back' abych to mohl udelat rucne na konsoli 2 a zmenit parametry toho
formatovani. Takhle je veskera dosavadni cinnost v p.. a muzu to delat znova.