Je normalni ze mc je nenormalni?

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Čtvrtek Srpen 14 15:10:37 CEST 2003

Mam Midnight Commander ve verzi 4.6.0 vsude instalovany z RPM primo od autoru
(na RedHat 7.3,8.0,9) a dela me to tyhle veci:
 - pri kopirovani/presouvani vetsiho poctu souboru se dosahne 100% klidne v
   pulce prenosu (pritom velikost to po oznaceni ukazovalo dobre)
 - kdyz edituju nejaky soubor (nevim jaky, u nekterych to nedela), tak nektere
   znaky v levem sloupci nejsou videt a misto nich je svisla (nebo jina) cara,
   ktera byla v panelovem zobrazeni na tom miste, kdyz dam C-L tak to pak
   zustane i v panelovem zobrazeni (pouzivam rxvt 2.7.8, myslim ze to dela i
   jinde)
 - po tom co jsem neco delal v subshellu (po C-O) to pak zustane v tom
   adresari a kdyz se neco pokusim spustit napise ze subshell je aktivni a
   musim dat v subshellu enter a pak zas jak tululum prochazim adresarama tam
   kde jsem byl (to mi ale myslim dela vic na RH 9)

Nektere tyhle veci verze 4.5.55 nedelala nebo je delala min.
Zajimalo by me tedy jestli je tohle vsecko "normalni" anebo jestli su blbej ja
(a vsecky ty 3 masiny kde mam NORMALNE nainstalovanyho midnajta).

--