Je normalni ze mc je nenormalni?

Čtvrtek Srpen 14 23:35:28 CEST 2003

On Thu, 14 Aug 2003, Tomáš Janoušek wrote:

>  - pri kopirovani/presouvani vetsiho poctu souboru se dosahne 100% klidne v
>    pulce prenosu (pritom velikost to po oznaceni ukazovalo dobre)

Zajimave. 100 % je ciselne nebo graficky? Nebo v obojim?
V kazdem pripade tam driv byval jen teplomer, ktery pocital kazdy soubor
zvlast, a tak je to i pres zmineny nedostatek pokrok. :)

>  - kdyz edituju nejaky soubor (nevim jaky, u nekterych to nedela), tak
>    nektere  znaky v levem sloupci nejsou videt a misto nich je svisla
>    (nebo jina) cara, ktera byla v panelovem zobrazeni na tom miste, kdyz
>    dam C-L tak to pak zustane i v panelovem zobrazeni (pouzivam rxvt
>    2.7.8, myslim ze to dela i jinde)

Zjevne nejake nedorozumeni s terminalem. Nestava se to treba v pripade, ze
soubor obsahuje radky s delkou presne na sirku terminalu (pripadne delsi)?
Rozhodne to zkuste v jinem terminalu (xterm, gnome-terminal, konzola),
mozna zkuste i jinou velikost.

>  - po tom co jsem neco delal v subshellu (po C-O) to pak zustane v tom
>    adresari a kdyz se neco pokusim spustit napise ze subshell je aktivni a
>    musim dat v subshellu enter a pak zas jak tululum prochazim adresarama tam
>    kde jsem byl (to mi ale myslim dela vic na RH 9)

Dela to i pote, co jste to v tom subshellu vsechno odentroval, nez jste
znovu zapnul panely?

Rozhodne to ale normalni neni, ze to tak blbne. Je mozne, ze mate nejake
specifikum zpusobujici, ze to u Vas blbne vic. Nebo jste proste zatim
jediny "civilni" uzivatel a vyvojari uz jsou tak zblbli, ze tyhle
"kosmeticke" chyby proste nevnimaji. :)