/proc/isapnp a awe32 [WAS: SB AWE 32 a OSS x Alsa]

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pátek Srpen 15 10:48:09 CEST 2003

Nu, kdyz vidim, ze se tu na to nekdo ozval, i kdyz ne tak, jak bych chtel,
tak mi to nevadi :-)

Rad bych se zeptal jeste na jednu vec.

Jak inicalizujete zvukovku? Delate to pres /proc/isapnp nebo pres stare
isapnptoolsy? Pac jsem se nejak nedostal ke cteni manualu v
Documentation/isapnp.txt, nemate nekdo skriptik s prislusnymi "echo",
kterymi si tu kartu inicalizujete?

 Protoze ja kdyz ji nenainicializuji, tak mi modprobe sb rekne, ze mam
smulu :-(

ve /var/log/dmesg (isapnp mam v jadre) mi rika:

isapnp: Scanning for PnP cards...
isapnp: SB audio device quirk - increasing port range
isapnp: AWE32 quirk - adding two ports
isapnp: Card 'Creative SB32 PnP'
isapnp: 1 Plug & Play card detected total

a pokud pak nepouziji stare isapnptools, tak mi modprobe sb... vychcipe na
tom, ze nic nenasel.

 --
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at liberouter.org>

IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488