/proc/isapnp a awe32 [WAS: SB AWE 32 a OSS x Alsa]

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Srpen 15 11:57:58 CEST 2003

> Jak inicalizujete zvukovku?

Nijak :)

> Delate to pres /proc/isapnp nebo pres stare
> isapnptoolsy?

Novejsi kernely (s podporou PnP) si ji zdetekuji samy a ovladace
alsa si pak samy nastavi :)

> Pac jsem se nejak nedostal ke cteni manualu v
> Documentation/isapnp.txt, nemate nekdo skriptik s prislusnymi "echo",
> kterymi si tu kartu inicalizujete?

Viz Documentation/INSTALL.awe README.awe AWE32

>  Protoze ja kdyz ji nenainicializuji, tak mi modprobe sb rekne, ze mam
> smulu :-(

Pokud si to dobre vybavuju byl problem v tom, ze podpora pro
WaveTable je na adresach 0x620 + A20 + E20 zatimco pnptools
nadetekuji jen prvni z teto trojice a ostatni se musely do
/etc/isapnp.conf dokopat rucne.
Ale jak rikam s alsou to bylo bez problemu.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s