Problem s ADSL (nedostupnost velke casti site)

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pátek Srpen 15 10:49:50 CEST 2003

Kuk

atlas na ping neodpovida, teda aspon ne me,
csob - vyprsel cas limit/cilova sit neni dostupna

:-))

Zdenek

> Dobry den,
>
> mam velky problem s pripojenim pres ADSL. IPEX (provider) to vice nez
> mesic resi/neresi, proto se obracim s dotazem sem, treba nekoho neco
> napadne.
>
> Mam pripojku ADSL Basic od IPEXu s aktivovanou pevnou IP adresou. K ni
> je pripojeny pocitac s Debianem 3.0, jadro 2.4.21.
>
> Problem se projevuje tak, ze velke mnozstvi serveru neodpovida na
> pozadavky z meho pocitace odeslane (at uz ping, ktery odjinud funguje,
> nebo http apod.). Tyka se to serveru jako www.csob.cz, www.atlas.cz a
> [...]

Zdenek Havrlik
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .
Project manager of infrastructure strategy development.
King of the Lhotkanet.cz Empire