FW: clipboard

Antala Mario Mario.Antala na siemens.com
Pátek Srpen 15 10:56:18 CEST 2003

--> > tak som to skusal vselijako kombinovat, ale IDEA (a nielen ona)
--> > to proste nezerie :-((( uz ma to ... nemalo by to byt zalezitostou
--> > OS a nie aplikacie?
-->
--> Ne, protoze graficke rozhrani neni integralni soucasti operacniho
--> systemu. :)    (Tvrzeni, ze je to soucast OS, je bud marketingova
--> lez, nebo dukaz, ze je ten OS dost blbe navrzeny.)

sorry, zle som sa vyjadril. samozrejme to neziadam od jadra linuxu. myslel
som skuor, ze by to malo byt v rezii X-ov prip. wm.
v kazdom pripade, ked to vezmem vseobecne, malo by to byt v rezii
akehokolvek gr. manazera OS, ktory poskytuje graficke rozhranie, pretoze by
to podla mna mala byt standardna vlastnost toho
grafickeho interface-u a nie aplikacie. to znamena, ze netreba nic
zvlastne implementovat v gr. aplikacii (podpora v zakladnej entite),
ale zaroven mam moznost tuto vlastnost v aplikacii potlacit ak
treba (obcas treba:).
v podstate netreba tuto temu (ako by to malo byt; co ak ... atd.)
dalej rozoberat (flame).
skuor by som privital nejake reakcie ci sa to niekomu podarilo
vyriesit a ako. specialne pre IDEA-u.

--> U te problematicke aplikace je treba zjistit, zda
-->
--> 1. vubec neco takoveho umi, a pokud ano, tak jakym zpusobem
-->    se to ma delat,

ja teda dufam, ze ano. IDEA 4 WIN je najlepsie IDE ake poznam
a funguje ako ma (az na to zranie resourcov)

-->
--> 2. pokud to stale nefunguje, tak zjistit, zda to ma spravne
-->    naprogramovane,

tak to by som tiez rad vedel :-(((

>protoze, priznejme si, protokol, kterym se to
-->    v X11 provadi, je trochu komplikovany, a ne kazdy ho implementuje
-->    spravne

neviem, ale je to mozne ...

vdaka,

goro