Problem s ADSL (nedostupnost velke casti site)

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Srpen 15 11:21:01 CEST 2003

Uff, pokud popisujete aktualni situaci, tak jsem na tom obdobne. Velka cast
serveru v CR je mi nedostupna. I venku. Cast jich funguje straaasne pomalu.
Cimz myslim pomalu i na modem, nikoliv na 6mbit linku, kterou mame. :-(
Ooops, ale to jsem OT.

TNX