Zaseknuti mysi pri odhlaseni roota...

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pátek Srpen 15 12:00:01 CEST 2003

> 1) pouštím v X (KDE ap.), kde jsem přihlášen jako běžný uživatel
> aplikaci emulace terminálu (XTerm, Konsole, Eterm, ap.)
> 2) Spouštím xhost +local:
> 3) Spouštím su a zadávám heslo roota
> 4) 2 hodiny spouštím různé GUI konfigurační nástoje a konfiguruju,
> edituju konfigurační soubory a nezadávám root heslo
> 5) Po ukončení práce ukončuji konzolu a zase nezadávám žádné heslo

Problem je v tom, ze pisatel pravdepodobne neumi spustit ty GUI nastroje
pi^H^Hnastroje jinak, nez kliknutim na ikonku/menu v KDE, nacez se
KDE pochopitelne zeptaji na root heslo. <g>

Ja uz bych tento thread dale nekrmil, veskera fakta padla a lidi si
zanadavali dostatecne.

-- Honza