Postfix a SMTP

Milan Muller milan.muller na wo.cz
Pátek Srpen 15 18:08:26 CEST 2003

Dobrý den,

vím že se zeptám na něco, co někoho naštve, ale já tomu opravdu nerozumím a
anglický manuál je mi španělskou vesnicí... :(

Mám dva počítače v síti. Jeden s Win95 a druhý (jako server) s Mandrake 9.1.
Potřebuji nastavit Postfix tak, aby mi odesílal a přijímal poštu z internetu
přes modem.

Nevím kde a co mám nastavit...

Pokud dám načítání pošty z lokálního serveru, tak to funguje, ale neodešle
nic. Stejně tak nedokáže z internetu poštu přijmout (pouze klient Kmail).

Pak bych potřeboval, aby to samé šlo z druhého počítače, ale nějak se mi
nedaří pochopit, jak a kde vytvořím SMTP a POP3 server.

Mohl by mi někdo napsat do kterých konfiguračních souborů se to zapisuje (a
jak)?

IP: 192.168.1.2 - Win95
IP: 192.168.1.1 - Mandrake

Díky moc!

--
--------
Na tuto adresu mi neposilejte reklamu, kterou jsem si nevyzadal!!!

I'm using Open Source Software