Funguje Esddsp a KDE(zvuk po LAN)?

Pete peter_andre na centrum.cz
Pátek Srpen 15 18:28:40 CEST 2003

Dobdý den,
děkuji za všechny rady. Odpovídám takhle pozdě, protože dle nich stáhl
Network audio system, zkompiloval ho na clientovi a laboroval (což
chvíli trvalo).

Klientovi jsem spustil nasd -b -aa a poté nastavil z klienta arts na jeho
servrovém učtu na Network Audio System.

Zvuk sice začel jít ale velice potichu a při přehrávání filmů v xine také
trhavě. Máme 100Mb ethernet, video se přenáší i na fulscreen zcela
plynule, takže problém asi nebude v přenosové rychlosti...

Nevíte , prosím jak to co nejlépe nastavit??

Děkuji?