Je normalni ze mc je nenormalni?

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Pátek Srpen 15 20:51:53 CEST 2003

On Thu, Aug 14, 2003 at 11:35:28PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:
> Zajimave. 100 % je ciselne nebo graficky? Nebo v obojim?
> V kazdem pripade tam driv byval jen teplomer, ktery pocital kazdy soubor
> zvlast, a tak je to i pres zmineny nedostatek pokrok. :)
je to i graficky i ciselne a umela to i verze 4.5.55 myslim, a v necem mozna i
lepe :)
> Zjevne nejake nedorozumeni s terminalem. Nestava se to treba v pripade, ze
> soubor obsahuje radky s delkou presne na sirku terminalu (pripadne delsi)?
> Rozhodne to zkuste v jinem terminalu (xterm, gnome-terminal, konzola),
> mozna zkuste i jinou velikost.
Nooo. To chcete asi trochu moc. Zkusit to muzu ale rikam nedela to pokazde a
nechce se me drepet u jineho nez MEHO OBLIBENEHO terminalu. I tak mam toho
vecnyho spravovani ciziho softwaru tak akorat po krk (ale co me zbyva kdyz
chcu aby to jelo :)
> Dela to i pote, co jste to v tom subshellu vsechno odentroval, nez jste
> znovu zapnul panely?
Samozrejme sem nic neodentroval. Dal jsem treba make. Jemu chybi naka
hlavicka. Sviti mi tam normalne prompt. Tak dam C-O, jdu hledat tu hlavicku,
po ceste zapomenu jak se jmenovala a kdyz se podivam tak zjistim ze hledam
zase od zacatku :)
> Rozhodne to ale normalni neni, ze to tak blbne. Je mozne, ze mate nejake
> specifikum zpusobujici, ze to u Vas blbne vic. Nebo jste proste zatim
> jediny "civilni" uzivatel a vyvojari uz jsou tak zblbli, ze tyhle
> "kosmeticke" chyby proste nevnimaji. :)
Jestli to specifikum nebu treba to ze MC pouzivam FURT :) Jedinou vyjimku
delam pri stisku F4 kdy se me misto mcedit spusti vim.
--