Postfix a SMTP

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pátek Srpen 15 23:54:34 CEST 2003

> Na stahování stránek na místní pc 192.168.1.1 použijete fetchmail který musíte
> nakonfigurovat aby vybral schránku z určitého pop serveru a předal vašemu
> lokálnímu smtp serveru který ji dá do vaší pop schránky na vašem PC kde ji
> pak můžete lokálně vyzvednout.

pro dialup je fetchmail zrejme nejprimejsi reseni. Nicmene je to mozne
nastavit i takto:

- na internetu (trvale) mate sekundarni mail server - MX record s
preference num X+10 (treba)
- pak primarni mail server MX record ukazuje na vas PC (IP pevna nebo
dynamicka DNS), preference num X

- pokud jste off-line, pak je posta razena na vasem sekundarnim mail
serveru. Ve chvili kdy se pripojite, poslete vasemu sekundarnimu mail
serveru ETRN prikaz - neco jako "jsem on-line, posli postu".

Vice info o ETRN prikazu - http://www.zvon.org/tmRFC/RFC1985/Output/
  a neco uzitecneho na http://bestel.kerio.nl/manual/kms/app/ch07.html

Je to ale anglicky, takze ...

Dan