IBM ThinPad 770, Mandrake 9.1 a nefunkcni IrDA port

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Sobota Srpen 16 01:38:49 CEST 2003

Komercni distribuce jako SuSE a RedHat posledni dobou ponekud upravili
svou licencni politiku. Mj. i v teto konferenci se o tom velmi intenzivne
diskutovalo.

Kdyz se to *hodne* zjednodusi tak jde o to, distribuci jako celek nemuzou
treti osoby distribuovat pod jmenem RedHat Linux (apod.) kvuli ochrannym
znamkam. Kdyz vam ale znamy prepali sva koupena CD, tak to podle licence
vesinou je v poradku.

Cili je treba si nekoho bud sehnat a pozadat ho o to, nebo ruzne
vypalovaci sluzby musi bud vydat vlastni distribuci (free-RedHat)
ocistenou od veci, na ktere se ty ochranne znamky vztahuji, nebo nenabizet
RedHat, ale vypaleni jakehosi souboru redhat-linux-*.iso s uvedenou
md5sum.

Stale ale mate moznost orientovat se na nekomercni distribuce!

-- Honza Houstek