IBM ThinPad 770, Mandrake 9.1 a nefunkcni IrDA port

Petr ©vestka - Hi-Web.cz svestka na hi-web.cz
Sobota Srpen 16 10:47:26 CEST 2003

Dobrý den,

a ten "Suse balicek" asi vyzaduje Suse, na Mandraku bych to
nerozchodil co?
Pro me je Suse dost nedostupna distribuce, snad kdyby ho mel nekdo
ochotny z Brna, ze bych si to prepalil ... za malou odmenu:)

Petr Svestka

Daląí informace o konferenci Linux