klient pro masqdialer

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Srpen 17 16:12:36 CEST 2003

zdravim,

vite nekdo odkud stahnout windows klienta pro masqdialer?

chci zprovoznit sdilene telefonicke pripojeni na siti s linux serverem
pro klienty s windows. nasel jsem masqdialer a lineserver, nicmene
linesrv se mi nepodarilo poradne rozbehat tak, aby se klient bavil se
serverem, u masqdialer se mi nepodarilo najit a stahnout zadneho z
doporucovanych klientu - zadny z tech odkazu proste nefunguje... sajta
autora masqdialeru - http://w3.cpwright.com/mserver/ je down, zbytek je
taky nedostupny nebo 404... mozna to mate nekdo doma na disku...

diky
prijemnou nedeli

--

bye