internet pres GPRS

Jan Beitl jan.beitl na seznam.cz
Neděle Srpen 17 17:48:36 CEST 2003

Subject: RE: internet pres GPRS

Na IBM ThinkPad 770 se mi (diky lidem z teto konference) podarilo
rozchodit IrDa port. Irdadump mi pak nasel i ten telefon (diky panove).

Vifconfig mi vypisuje nove rozhrani irda0.
Potrebuji nystavit ono GPRS pripojeni pres ten infra port.
Vite nekdo?
Petr Svestka

V jake distribuci ?:-)
Nejsem zkuseny uzivatel linuxu:o), ale mobil, pripojeny jakkoliv, se
jevi jako ext. modem. Znam nastaveni pres KDE, GNOME nepouzivam, pres
prik. radek je to pro me slozite.:-)Pozustatek "Psychickeho bloku"
8leteho pouzivani OS bozskeho Billa. Takze pokud mate zajem, mohu poslat
par screenshotu pro nastaveni pro TMcz. AT string si pak upravite podle
Vašeho operatora. Jakou znacku telefonu a jaky typ mate ?
 H.