poškozená FAT HDD a její obnovení

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 18 15:12:04 CEST 2003

Ad subject: pletete si FAT a partition table.

> Bohužel při mé horlivé opravě jsem omylem smazal i tu linuxovou
> partition table.

Hmmm, a nezpusobil jste pri te "horlive oprave" jeste nejake dalsi skody?

> Hned jsem jí pak také se stejnou geometrii obnovil.

Jste si jisty, ze jste ji obnovil opravdu stejne? Podle toho co pisete
jste ji bud obnovil spatne, nebo neco poskodilo superblock na tom oddilu.

Pokud mate pouze spatne partition table, tak zkuste pouzit gpart, to je
utilitka co projde disk a nalezne zacatky filesystemu a podle nich navrhne
partition table. Funguje velmi dobre.

Pokud mate tu partition opravdu poskozenou, tak nezbyva nez laborovat s
e2fsck.

-- Honza Houstek