protokol POP3

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Úterý Srpen 19 10:04:01 CEST 2003

Zdravim

>Nepouziva, pokud to neni ssl pop3 :-)

bohuzel spatne... :)

existuji bezpecnostni metody autentifikace

LOGIN
PLAIN
NTLM
CRAM-MD5
CRAM-DIGEST
CRAM-MD5-TOKEN
APOP atd...

Pokud mam nekdo zajem o zaklazni popis ja tohle funguje staci rict

vetsinou plati ze i nejake dalsi mail servery maji sve vlastni spusoby zabezpeceni ale k tomu je jeste potreba mail
klient psany primo k tomu mail serveru.