mozilla - remote desktop + local desktop divne chovani

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Úterý Srpen 19 10:30:02 CEST 2003

Zdravim,

Mam takovy "divny" problem. Pracuji na desktopu ve firme, ale protoze
provider firmy nema k dispozici zadny pristupny news server (kdyz jsem
se jich ptal tak se tvarili jak martani), tak jsem casto ssh prihlasen
ke vzdalenemu pocitaci v domene kde pristup mam. Ze vzdaleneho pocitace
mam spustenou mozillu - mail. Kdyz na LOKALNIM pocitaci chci pustit
mozillu (at uz z ikony v gnome, nebo fvwm2, nebo z xtermu - upozornuju
lokalniho) prohlizec, tak mi nabehne VZDALENA instance. Proste jak
kdybych dal v remote mozille Window -> Navigator, misto spusteni
z lokalu (remote ma jiny skyn, jine bookmarky atd ...). A naopak kdyz
mam jako prvni spustenou lokal mozillu a dam na remote v xtermu
mozilla, tak mi nabehne lokal instance. Proste nemam odelene remote a
lokal instance mozilly ?!?. Dela to jen ta mozilla, nic jineho jsem
nepozoroval. Craclej snad nejsem, kontroluju logy a zaplatuji, i kdyz
100% to nevylucuji, ale dela mi to uz od naistalovani systemu.

Vim ze nektere aplikace bezi se sdilenou pameti na userovy (emacs,
mozilla, ...), ale tady by mela bezet jedna na lokalu a druha na remote
a posilat "jen X grafiku".

Window manager mam samozrejme spusteny jen na lokalu a na remote jsem
prihlasen z lokal xtermu pres ssh. Forwarding X samozrejme povolen.

Mozilla defaultni z instalace systemu  - remote 1.2.1, lokalni 1.0.1,
ale delalo to i s predchozima verzema rok nazpet.

lokalni poc. RH 8.0, vzdaleny RH 9.0. Dela mi to cca rok nazpet, to
jsem mel na obou RH 7.x a remote byl jiny stroj, ale az ted me to
vyprovokovalo k dotazu. Vubec nevim kde to hledat.

Diky,
--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431         Tel: +420 224 357 416