RCP

Miroslav Kokrda miroslav.kokrda na i.cz
Úterý Srpen 19 15:01:28 CEST 2003

On Tue, 19 Aug 2003, Tomas Griger wrote:

> Chcem sa spytat na kopirovanie pomocou RCP.Ze na strane cieloveho stroja
> potrebujem RSH server, tak to chapem.Nie je mi vsak s manualu a ani s
> webu jasne, ako docielit autentizaciu.Predpokladam ze na cielovom stroji
> treba v etc, alebo v home adresari usera vytvorit nejaky subor, kde by
> bola zadana IP adresa stroja s ktoreho kopirujem.Je moj predpoklad
> spravny?

 Zdravicko,

 <bold> Vrele </bold> doporucuju, aby jste sve sily radeji naprel smerem
k "ssh" a "scp" ...

 RSH nebylo, neni a nebude bezpecne a i kdyz je v urcitych situacich
pouzitelne, jsou to situace velmi specificke a vicemene okrajove.

 Pomoci ssh&spol zvladnete vse co cokazete s RSH a navic neriskujete
bezpecnost svych stroju.RSH je obsolete,stare,zavrzenihodne ... RSH is
death ...

S pozdravem ...
--
Miroslav Kokrda