RCP

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Srpen 19 16:20:13 CEST 2003

Miroslav Kokrda wrote/napsal:
: On Tue, 19 Aug 2003, Tomas Griger wrote:
:
: > Chcem sa spytat na kopirovanie pomocou RCP.Ze na strane cieloveho stroja
: > potrebujem RSH server, tak to chapem.Nie je mi vsak s manualu a ani s
: > webu jasne, ako docielit autentizaciu.Predpokladam ze na cielovom stroji
: > treba v etc, alebo v home adresari usera vytvorit nejaky subor, kde by
: > bola zadana IP adresa stroja s ktoreho kopirujem.Je moj predpoklad
: > spravny?
:
:  Zdravicko,
:
:  <bold> Vrele </bold> doporucuju, aby jste sve sily radeji naprel smerem
: k "ssh" a "scp" ...
:
:  RSH nebylo, neni a nebude bezpecne a i kdyz je v urcitych situacich
: pouzitelne, jsou to situace velmi specificke a vicemene okrajove.
:
:  Pomoci ssh&spol zvladnete vse co cokazete s RSH a navic neriskujete
: bezpecnost svych stroju.RSH je obsolete,stare,zavrzenihodne ... RSH is
: death ...

   Ano, to je pravda, ale...

   Jsou situace, kdy použití rsh oproti ssh má nezandebatelnou režii za
cenu, kdy si větší nebezpečnost rsh můžu povolit. Typickým případem je
kopírování dat ze starého serveru na nový server (tj.starý potom
vyhodíme a nový ho nahradí).  U ne úplně nových počítačů je zrychlení
markantní.

   Nechci zadávat téma na flame, ale svět prostě není černobílý.

   S přáním klidného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"O korupci se mluví vždy v minulém čase."