ignorace .xsession

Marek Antozi pavuk na 7gods.sk
Středa Srpen 20 12:40:04 CEST 2003

On Tue, 19 Aug 2003, 515 wrote:

> nechapu, proc se mi nikdy vykonaji prikazy v ~/.xsession
> pouzivam runlevel 5 a login pres gdm do kde.
>
> #cat .xsession
> xmodmap ~/.Xmodmap
> exec imwheel -k -p -b 006700
>
> ale nic z toho se spusti
> prava .xsession jsou -rwxrwxr-x

Dobry den,

neviem aky system pouzivate (predpokladam ze linux, neviem aku distribuciu a
verziu), nizsie rozoberem RedHat 7.3, ostatne by mali byt podobne.

Kedze pouzivate gdm a KDE, vztahuje sa na tuto situaciu subor
`/etc/X11/gdm/Sessions/KDE', ktory spusta subor `/etc/X11/xdm/Xsession' s
argumentom "kde".

V subore `/etc/X11/xdm/Xsession', okrem ineho, najdete:

case $# in
1)
        case $1 in
	failsafe)
		exec xterm -geometry 80x24-0-0
		;;
	kde)
	        exec startkde
		;;
...snip...

a nizsie najdete:

startup=$HOME/.xsession
resources=$HOME/.Xresources

if [ -s "$startup" ]; then
	if [ -x "$startup" ]; then
                exec "$startup"
        else
		exec /bin/sh "$startup"
	fi
else

...snip...

Toto vsetko znamena, ze ked mate nastavenu session kde, tak sa ku spusteniu
prikazov v ~/.xsession system nedostane.

S pozdravom,

- -Marek Antozi