Prihlasovani KDe

Antonín Mička antonin.micka na post.cz
Středa Srpen 20 13:32:54 CEST 2003

Dobry den,

To co hledate, naleznete v ovladacim centru KDE, system->Spravce prihlaseni;
zalozka uzivatele, nebo pohodli. Nastaveni pro vypnuti jsem tam ale nenase,
tedy to, ktere hledate, ale vzhledem k tomu, za mate jinou verzi KDE, bych
vam doporucil zalozku Hledat a hledat klicove slovo vypnuti. Jista moznost je
se nedriv odhlasit z kde a v prihlasovaci nabidce kliknout na tlacitko
ukonceni.

Antonín Mička