Prihlasovani KDe

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Srpen 20 14:40:16 CEST 2003

> To je fakt, ale nezda si mi, ze by se mohl zmenit sprave kdm za jineho jen

Dekuji za tip, toto se mi jevi jako velmi pravdepodobne, nastaveni ve
spravci prihlaseni jsem zkousel, ale tam je vse v poradku. Zitra dam vedet
vysledek jak jsem na domaci masine poridil. Jinak v Mandrake je mozne hodne,
tato distribuce si dela hodne veci "sama".... :-(

Dalibor Kouril

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.