cisty woody&kde z kde.org segfne a KUniqueApplication neregistruje

Daniel Prynych Daniel.Prynych na buzuluk.cz
Čtvrtek Srpen 21 09:52:17 CEST 2003

Dne čt 21. srpen 2003 09:29 jste napsal(a):

> ja mam velmi dobre skusenostis tymto zdrojom:
>
> http://debian.malyjarda.cz/
>
> KDE 3.1.2 pro Debian 3.0 (Woody)
>
> Tyto balíčky mají 3 rozdíly oproti oficiálním ze serveru kde.org:
>
>    1. Optimalizace pro platformu i686 (od verze 3.1 optimalizace i
>       knihoven Qt) - pozor na nižších procesorech nejedou!!!
>    2. Jsou k dispozici balíčky, zajišťující zpětnou kompatibilitu kvůli
>       balíčkům, které způsobují konflikty díky potřebě knihoven z KDE 2
>       (viz.  níže)
>    3. Rozšířeno o balíčky arts s podporou NAS (Network Audio System) od
>       verze 3.1.2

> [...]

Prominte ze se vkradam do diskuze, ale me se je nepodarilo nainstalovat
skoncil jsem na pozadavku na balicky libvorbisenc2_1.0.0 a
libvorbisfile3_1.0.0 ktere jsem pro Woody nedokazal sehnat.

Dan